Загрузка...

Maqsadli reklama

"Medialux” reklama agentligi Toshkent shahrida maqsadli reklama xizmatlariga buyurtma berishni taklif etadi. Biz bir necha yillardan beri shu kabi vazifalarni amalga oshirish bilan shug’ullanib kelmoqdamiz. Bu tajriba mijozlarimiz uchun maqbul sharoitlarni yaratishga imkon berdi.

Mijozlarning sharhlari

"Media Lux - tashqi reklama bo'yicha bizning asosiy hamkorimiz. Nima uchun ularni tanlash kerak? Shahar atrofidagi tuzilmalarni yaxshi yoritish, maqbul narxlar va har doim aloqada bo'lgan va barcha savollaringizga javob berishga tayyor xodimlar.

"Media Lux - Dodo Pizza kompaniyasining O'zbekistondagi ishonchli hamkori. Biz bir yildan ortiq davom etayotgan hamkorligimizdan mamnunmiz va mijozlarni qo'llab-quvvatlashni juda qadrlaymiz. Doim yordam beradigan menejer Karimova Moxinaga alohida rahmat. turar joy uchun eng yaxshi variant bilan."

"Biz Media Lux bilan qariyb 8 yildan beri ishlaymiz; Ularda dizaynlarning katta ma'lumotlar bazasi borligidan xursandman; saytda hamma narsa juda qulay tarzda taqdim etilgan, siz xaritada tanlashingiz mumkin, ammo agar kerak bo'lsa, menejerlar har doim zudlik bilan ishlaydilar. zarur ma'lumotlarni taqdim eting."

Bizning ishimiz

Biz bilan ishlashni hohlaysizmi? Kel gaplashamiz

info@medialux.uz

“Medialux” dan O’zbekistonda target reklama

Ishni professional bajarish, shaxsiy yondashuv, target reklama sozlamalari uchun hammabop narxlar xizmatimiz afzalliklaridan faqat bir qismidir. Ushbu sahifada taklif qilinadigan xizmat nima ekanligini bilib oling. Qo’shimcha savollar paydo bo’lsa, konsultantlarimizga murojaat qiling.

Target reklama sozlamalari: u nima va qanday ishlaydi

Bu yerda taqdim etilgan xizmat nomi inglizcha target – “maqsad” so’zidan olingan. Shunga ko’ra, bu turdagi reklamaning asosiy xususiyati maqsadli auditoriyaga qaratilganligidir. Bunday auditoriyani aniqlash uchun quyidagi moslashtirish parametrlaridan foydalaniladi:

  • demografik;
  • psixografik;
  • vaqtinchalik;
  • geografik;
  • xulq-atvor.

Target reklama samaradorligini oshirish uchun mutaxassislar yuqoridagi variantlardan bir nechtasini birlashtiradilar. Target reklama uchun ishlatiladigan asosiy platformalar – ommabop ijtimoiy tarmoqlar Facebook, Instagram va boshqalar.

Qo’yilgan maqsadlarga erishish uchun target reklamani sozlash bo’yicha mutaxassislarimiz quyidagi harakatlar algoritmini qo’llaydi:

  • Tematikani o’rganish va raqobatchilarni tahlil qilish;
  • semantik yadroni tuzish;
  • auditoriyani segmentatsiyalash (xaridorlarni qiziqishlariga ko’ra guruhlash);
  • konversiyalar bilan ishlash va analitika;
  • ROI va ROMI ko’rsatkichlarini oshirish;
  • Reklama uchun kreativ ishlab chiqish va suratlar tayyorlash;
  • Reklama e’lonlarini sozlash va ishga tushirish;
  • offer, kreativ va gipotezalarni sinovdan o'tkazish;
  • loyihani bir oy mobaynida yuritish;
  • o’tgan davr uchun hisobot taqdim etish.

Ushbu yondashuv istalgan natijalarga erishishga imkon beradi. “Medialux” mutaxassislari tomonidan sozlangan target reklamalar sifatini mijozlar tomonidan qoldirilgan ko'plab sharhlar tasdiqlaydi.

To'liq kengaytiring
Top