You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Tashqi reklama - ko'chalar, avtomagistrallar, maydonlar va xiyobonlarda ochiq joylardan foydalanib, potentsial mijozlar va xaridorlarning katta auditoriyasiga etib borishning eng keng tarqalgan usuli.

Afzallik va xususiyatlari

Asosiy afzalliklarga quyidagilar kiradi:

  • Arzon narx
  • Muntazam qo'llab quvvatlash
  • Ko'rinishlarning xilma-xilligi
  • Maqsadli auditoriya mavjudligi
  • Mavjudlik
  • Yaxshi idrok qilish
  • Axborot taqdimotining yuqori sifati
  • Reklamaning geografik maqsadliligi


Metroda reklama asosan turli tovar va xizmatlarning ommaviy iste'molchisiga qaratilgan. Er osti yo'llari, eskalatorlar, poyezd vagonlari - bularning barchasi ma'lumot berish uchun eng zo'r platformalardir. Metroga tushgan har bir kishi beixtiyor yorqin e'lonlarga e'tibor beradi va ularni eslab qoladi.

  • Katta auditoriyani qamrab oladi;
  • Yuqori samaradorlik ko'rsatkichlariga ega;
  • Turli reklama vositalaridan foydalangan holda bajarilishi mumkin;
  • Potentsial xaridorlarga doimiy ta'sir ko'rsatishni ta'minlaydi;
  • Reklamalar atmosfera yog'inlariga ta'sir qilmaydi.


Asosiy televideniye kanallari orasida televizion reklama xabarlarini yetkazish uchun eng mukammal kanallardan biri hisoblanadi.

O'zbekiston reklama bozori tarkibida televideniye xarajatlar bo'yicha birinchi o'rinni egallaydi va doimiy o'sish tendentsiyasini saqlaydi.

Televizion reklama tarqatish kanallarining boshqa turlariga nisbatan kengroq aloqa imkoniyatlarini taqdim etish orqali keng auditoriyani qamrab oluvchi vositasidir.


Televideniyeda reklama berishning ba'zi bir afzalliklariga e'tibor qaratsak:
  • Bir vaqtning o'zida vizual va audio effekt
  • Ekranda bo'layotgan voqealarga televizor tomoshabinlarining yuqori darajada jalb qilinishini ta'minlash
  • Turli xil tematik dasturlar maqsadli auditoriyani tanlashga imkon beradi
  • Kuchli psixologik ta'sir (tomoshabinga murojaatning shaxsiy xususiyati tufayli) reklama jozibasini samaradorligi bo'yicha shaxsiy sotuvlarga yaqinlashtiradi
  • Katta auditoriyaga ega bo'lganligi sababli, bitta reklama aloqasi uchun nisbatan past birlik xarajatlari

MediaLuxdan Televideniyeda reklama - Media Lux reklama agentligi sizning videongizni O'zbekistonning eng mashhur kanallarida namoyish etish imkoniyatini beradi, ular orasida') }}:
  • UZDIGITALTV - bu butun respublikani va 1 milliondan ortiq tomoshabinni qamrab olgan kabel telekanali.
  • MY5 (MENING YURTIM) – Musiqiy va ko'ngilochar kontentlari tufayli kanalning butun O'zbekiston bo'ylab tomoshabinlari bor.
  • musiqiy ko'ngilochar va ma'rifiy kanal. Telekanal raqamli va yer usti televideniesi orqali butun respublikamiz aholisi uchun kabel televideniesi orqali taqdim etiladi. Bundan tashqari, onlayn translyatsiyani www.milliy.uz veb-saytida ko'rish mumkin.
  • ZO'R TV - Kanalda eng so'nggi va dolzarb filmlar HD sifatda namoyish etiladi. Tomoshabinlar Respublikaning barcha mintaqasi aholisidan iborat.
  • YOSHLAR TV — Kanal butun O'zbekiston bo'ylab translyatsiya qiladi. Ikkita kechki serialllar vaqtidagi reklamalar eng yaxshi natijali hisoblanadi va katta samaradorlikka ega.
  • MTRK, mahalliy (viloyat) telekanallar - efir hududi: Toshkent va Toshkent viloyati, Andijon va Andijon viloyati, Farg'ona va Farg'ona viloyati, Namangan va Namangan viloyati, Buxoro va Buxoro viloyati, Samarqand Samarqand viloyati, Qarshi va Qashqadaryo viloyati, Termiz Jizzax va Jizzax viloyat, Guliston va Sirdaryo viloyati, Navoiy va Navoiy viloyati, Urganch va Xorazm viloyati, Nukus va Qoraqalpog'iston Respublikasi.

Media Lux kompaniyasi reklamalari sizning biznesingizni rivojlantirishga va brendlar tanilishini oshirishga samarali hissa qo'shadi. Media Lux - biznesingizni yaxshilash!

«Media Lux» MChJ kompaniyasi yirik formatli bosma xizmatlarni taqdim etadi
  • bannerda (320 g.) - 1 kv.m. - 28.750
  • bannerda (380 g.) qora fon bilan - 34.500
  • orakalda LG/Respectda - 1 kv.m. - 37.950
  • PET plyonkada - 1 kv.m. - 78.200
  • * Narxlar QQS bilan ko'rsatilgan

Biz faqat sifatli material bilan ishlaymiz!

  • Xizmat yoki mahsulotni taqdim etadigan kompaniyaning qonuniy(yuridik) nomi;
  • Xizmatning litsenziyalanganligi to'g'risidagi ma'lumotlar (mahsulot sertifikatlari);
  • Eskiz matni ikki nusxada bo'lishi kerak (o'zbek tilida yoki o'zbek va rus/ingliz tillarida); (Barcha eskizlar uchun o'zbek tili talab qilinadi)
  • Agar reklama eskizida jismoniy shaxsning surati ishlatilsa - uning yozma roziligi va pasportining fotonusxasi (Internetdan foydalanilishi sharti bilan, manba materialiga majburiy havola);

Yaqin vaqtgacha o'z veb-saytiga ega bo'lgan aksariyat kompaniyalar o'z veb-saytlarini yaratish va ulardan foydalanish maqsadlarini foydasini tushunmaganlar.

Endi SIZNING SAYTINGIZ - bu, avvalambor, Internetdagi biznesingiz tashrif qog'ozidir. U sizning kompaniyangizni millionlab potentsial mijozlar oldida namoyish etadi. Bundan tashqari, sizning korporativ veb-saytingiz siz uchun tunu kun va haftaning yetti kuni ishlaydi.

Potentsial mijozlar bilan bir xil telefon qo'ng'iroqlariga sarf qilingan vaqtni o'ylab ko'ring. Siz doimo javob berishingiz kerak-ki:

  • Qaerda joylashgansiz? Sizga qanday yetib borish kerak? Soat nechagacha ishlaysiz?Mahsulotlaringiz (xizmatlaringiz), narxlari haqida bizga xabar bering.
  • Sizning saytingiz sizning ideal virtual menejeringizdir. Axir siz uni o'zingiz xohlagan tarzda yaratasiz!