Marketing strategiyasi
Marketing strategiyasi barqaror raqobat imtiyozlariga erishish maqsadida faoliyatni uzoq muddatli rejalashtirish hisoblanadi.
Mijozlarning sharhlari
Bizning ishimiz
Marketing strategiyasini ishlab chiqishga bizdan buyurtma berish orqali nimaga ega bo’lasiz
Savdoni muvofiqlashtirish
Chuqur tahlil va ekspert bashoratlariga asoslangan uzoq muddatli rejalashtirish savdoning va mos ravishda, daromadning barqaror o’sishiga xizmat qiladi.
Biznesning barqarorligini ta’minlash
Marketing strategiyasi har qanday vaziyatda, xususan, iqtisodiy inqiroz davrlarida ham “oqimda ushlab turish”ga xizmat qiladi. Odatiy tartibda u barqaror o’sishni ta’minlaydi.
Brend statusini ko’tarish va mijozlarning sodiqligi
Uzoq muddatli rejalashtirish tufayli hamkorlar, mijozlar va sarmoyadorlar ko’zi oldida brend o’z imijini ko’taradi. Ishonch va barqarorlik xaridorlarning ilk tajribasidan keyin sizga qayta murojaat qilishlariga xizmat qiladi.
Maqsadli auditoriya ehtiyojlarini yaxshiroq tushunish
Aniq rejalashtirilgan ish maqsadli auditoriya bilan munosabatni mustahkamlashga imkon yaratadi. Marketing strategiyasi mijozlarning asosiy istaklarini belgilab chiqadi, bu ehtiyojlarni qondirish uchun muvofiq qurollarni tanlashga ko’maklashadi.
Byudjet mablag’laridan tejamkor foydalanish
Marketing strategiyasining muhim yo’nalishlaridan biri – biznes rivoji uchun xarajat qilishdir. Oqilona ishlab chiqilgan taktika bu xarajatlarni biznes tarmog’iga va muayyan korxona xususiyatlariga qarab 5-50%ga qisqartirishga imkon beradi.
Uni tuzish uchun dastlabki holatdan tortib ishlab chiqishgacha bo’lgan ishlarning butun bir majmuasi o’tkaziladi. Agentligimizga murojaat qilish orqali siz kafolatli tarzda ishonchli va maksimal samarali marketing strategiyasiga ega bo’lasiz. Uni ishlab chiqish bilan ulkan tajribaga ega malakali mutaxassislar shug’ullanishadi. Bunda biz sifatni yo’qotmagan holda eng qisqa muddat ichida vazifani bajaramiz.
Marketing strategiyasini ishlab chiqish bosqichlari: biz qanday ishlaymiz
Sifatli uzoq muddatli reja tuzish uchun bir qancha bosqichlardan iborat kompleks ishlar olib boriladi. Toshkent shahrida mutaxassislarimiz tomonidan marketing strategiyasini ishlab chiqish quyidagilarni o’z ichiga oladi:
- Mijoz biznesi o’rin olishi kerak bo’lgan maqsadli bozorni tanlash;
- Maqsadli auditoriyani, raqobatchilarni va kompaniyaning ichki holatini tahlil qilish;
- Maqsadli auditoriyaning biznesning hozirgi holatini idrok etishini baholash;
- Rejalashtirishning asosiy maqsadlari va ularga erishish muddatlarini aniqlash;
- Marketing xarajatlari va bozor holatini hisobga olgan holda taktika ishlab chiqish.
Yakunda biz mos keladigan marketing strategiyasini tanlaymiz, uni mijoz bilan kelishamiz va ishlab chiqishga kirishamiz.